افزونه های فایرفاکس برای بهبود فایرفاکس (موزیلا)

نوشته شده توسط:سید مصطفی میرسیدی نوری | ۰ دیدگاه

افزونه های فایرفاکس برای بهبود فایرفاکس (موزیلا)

به جزء وقت صرف کردن در شبکه های اجتماعی و یا سرویس های به اشتراک گذاری عکس و فیلم، کارهای دیگری نیز می توان در اینترنت انجام داد. در این مقاله ۵ افزونه با ارزش فایرفاکس را به شما معرفی می شود که از طریق آنها می توانید بازده خود را بالا ببرید. این افزونه ها به شما کمک می کنند تا از مرورگر خود استفاده بیشتری برده و کارهای خود را سریعتر انجام دهید.

۱- انجام چند کار با Tab Mix Plus

یکی از جذابیت های فایرفاکس نحوه کنترل تب ها است. اما زمانی که تعداد تب ها زیاد می شوند مرتب کردن آنها نیز دشوار می گردد. افزونه Tab Mix Plus به شما کمک می کند تا تب ها را مرتب کنید، تب های بسته شده را باز کنید و Session های مختلف را مدیریت کنید. این افزونه میلیون ها کاربر دارد و یکی از محبوب ترین های فایرفاکس به شمار می رود.

 بقیه در ادامه مطلب...

 

 

۲- ویرایش صفحه با Print Edit

هدف اصلی این افزونه تغییر در صفحه و آماده کردن آن برای پرینت گرفتن است. به عنوان می توانید با این افزونه، بنر، دکمه، تصاویر و غیره را حذف کنید تا در صفحه چاپ شده وجود نداشته باشند. اگر طراح وب باشید این افزونه اطلاعاتی در مورد المان های موجود در صفحه به شما می دهد و مشخصه های CSS هر کدام را نیز در اختیارتان قرار می دهد. کار کردن با Print Edit بسیار لذت بخش است چون صفحه هر وب سایتی را می توانید آنطور که دوست دارید تغییر دهید البته به خاطر داشته باشید که با هر بار رفرش کردن تمام تغییراتی که اعمال کرده اید به حالت اول باز می گردد.

۳- فراموشی کارها Reminder Fox

بعضی اوقات ملاقات های خود را نیز فراموش می کنید؟ چه کاری قرار است در روز سه شنبه آینده انجام دهید؟ ReminderFox یک افزونه ساده و بسیار کار آمد است که به شما کمک می کند تا فراموش نکنید! این افزونه به شما این امکان را می دهد تا ملاقات ها، امور مهم و غیره را در تقویم وارد نموده و در زمان مشخصی قبل از زمان شروع آنها به شما هشدار دهد.

۴- علاقه به خرید PrinceBlink

کمتر کاربر ایرانی دسترسی به کارت های اعتباری دارد و به همین دلیل نمی توان از فروشگاه های آنلاین خرید کرد. اما اگر ایرانی مقیم خارج از کشور هستید می توانید از این افزونه برای خرید آنلاین کمک بگیرید. به این ترتیب کالای مورد نظر خود را با بهترین و ارزان ترین قیمت خریداری کنید. این افزونه همچنین شما را از حراجی و تخفیف های ویژه کالاهای مختلف مطلع می کند.

۵- اجتماعی باشید : Yoono

اگر شغل شما حکم می کند تا پروفایل خود در شبکه های اجتماعی را همیشه به روز نگه دارید، Yoono چاره کار شماست. Yoono اطلاعات شما را بین شبکه های اجتماعی مختلف مانند Facebook, Twitter, Linkedln یا Youtube و غیره را با یکدیگر همگام (Sync) می کند. شما می توانید به راحتی یک پست، تصویر، ویدیو و غیره را در شبکه های مختلف اجتماعی قرار دهید.

 

 

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...